2017 Honda TRX420 Rancher - EPS - DCT - IRS Dual Clutch Transmis

9 499,00 $
Publiée
475 rue Victoria, Edmundston, NB, E3V 2K7(Afficher la carte)
  • Marque
    Honda
  • Modèle
    TRX420
  • Couleur
    Autre
  • Kilomètres
    s.o
  • Année
    2017
  • Stock
    V13436

Description

* WE TAKE TRADES * Electric Power Steering, Dual Clutch Transmission, Independent Rear Suspension!! Rugged OHV liquid-cooled, fuel-injected 420 cc longitudinally mounted engine allows direct driveshaft alignment to both front and rear wheels for maximum drivetrain efficiency. Overhead-valve design provides compact engine dimensions for improved ground clearance while maintaining a broad, easy-to-use powerband. Stainless-steel exhaust system includes a USDA-qualified spark arrester/muffler designed for quiet operation without servicing for long-lasting performance. Rubber-cushion engine mounting and gear-driven counter-balancer reduce vibration. Convenient electric starting, with an automatic internal-decompression system, gets you going quickly. Programmed Fuel Injection (PGM-FI) system improves power delivery and throttle response, and increases fuel efficiency for extended range. Super-heavy-duty automatic clutch with low-rpm engagement provides excellent drivability and towing capacity. Durable double-cradle steel frame developed with Computer Aided Engineering features increased stiffness for precise handling and a smoother ride. Double-wishbone independent front suspension offers generous, well-controlled travel, providing a sense of security and control over difficult terrain. Independent rear suspension (IRS) design with lower A arms and upper I arms features optimized stiffness for improved handling performance. Comfort is also enhanced with longer travel. Adjustable spring preload featured on all shocks allows suspension to be tuned to match varying loads and riding conditions.   TRX420 DCT IRS EPS - never better  --  EPS - Electric Power Steering - Reduces steering effort and also reduces handlebar kickback when wheels are deflected by obstacles, improving comfort and control.  DCT - Dual Clutch Transmission - A computer controlled, fully automatic, seamless shifting transmission with gear-on-gear efficiency and durability. DCT also allows operators to override automatic operation and shift gears manually via handlebar-mounted buttons.  IRS - Independent Rear Suspension- Rear wheels are able to travel up and down through their range of motion independently from each other, allowing them to more accurately follow terrain, improving traction, comfort and control Engine Type: Liquid-cooled longitudinally mounted single-cylinder 4-stroke Displacement: 420 cc Bore & Stroke: 86.5 mm x 71.5 mm Compression Ratio: 9.9:1 Valve Train: OHV, 2 valves Fuel Delivery: PGM-FI electronic fuel injection Fully automatic, five-speed, Dual-Clutch Transmission with selectable Electric Shift (ESP) and reverse 2WD/4WD; direct front and rear driveshafts with 2WD/4WD shifter and torque-sensing front differential Front Suspension: Independent double-wishbone with adjustable hydraulic shocks; 185 mm (7.3 in.) travel Rear Suspension: Independent dual arm with adjustable hydraulic shocks; 215 mm (8.5 in.) travel   Bad credit or first time buyer? We can establish or re-establish your credit with a wide variety of financial plans. Easy and fast financing with the highest approval rates. Please refer to our site for the most up to date pictures, prices, information and availability on this vehicle. All the information provided is accurate however errors can occur. Price does not include fees and taxes. It is the purchaser's responsibility to verify: Year, Make, Model, Options and Remaining Warranty with the manufacturer prior to purchasing the vehicle. Check our great reviews!!! -- * NOUS PRENONS LES ÉCHANGES * Direction à assistance électrique, Transmission à double embrayage, Suspension arrière indépendante!! Le robuste moteur de 420 cm3 à soupapes en tête, injection de carburant et refroidissement liquide est monte´ longitudinalement pour offrir un alignement direct des arbres vers les roues avant et arrie`re et une efficacite´ d’entrai^nement maximale. La conception à soupapes en tête confère au moteur des dimensions compactes et une garde au sol accrue, tout en maintenant une large plage de puissance, facile à utiliser. Démarrage électrique pratique, avec système interne de décompression automatique, pour vous mettre en marche rapidement. Le système programmé d’injection électronique (PGM-FI) améliore la distribution de puissance et la réponse à la commande des gaz tout en augmentant l’efficacité énergétique pour une autonomie accrue. La conception de la suspension arrière indépendante (IRS), avec bras inférieur triangulé en 'A' et bras supérieur en 'I', offre des caractéristiques de rigidité optimisées pour améliorer la maniabilité et la conduite. Le confort est également amélioré avec un débattement accru. Le réglage de la précontrainte du ressort sur chaque amortisseur permet un réglage de suspension correspondant à des charges et à des conditions de conduite différentes!! Le TRX420 DCT IRS EPS – meilleur que jamais.  --  EPS - Direction à assistance électrique - Réduit l'effort requis à la direction et améliore le contrôle et le confort en réduisant les contrecoups au guidon lorsque les roues sont déviées par des obstacles.  DCT - Transmission à double embrayage - Une transmission contrôlée par ordinateur, entièrement automatique, avec des passages de rapports sans faille, sans interruption de motricité, avec l’efficacité et la durabilité du ‘tout engrenages’. La DCT permet d’interrompre le fonctionnement automatique et passer à la sélection manuelle par boutons sur le guidon.  IRS - Suspension arrière indépendante. Les roues arrière sont capables de monter et descendre et d’effectuer leur débattement, indépendamment l’une de l'autre, ce qui leur permet de suivre plus précisément le terrain, et améliore la traction, le confort et le contrôle.   Moteur: Monocylindre 4-temps à refroidissement par liquide et montage longitudinal Cylindrée: 420 cmMC Alésage et course: 86,5 mm x 71,5 mm Rapport volumétrique: 9,9:1 Distribution: ST, 2 soupapes Alimentation: Injection électronique PGM-FI Automatique à double embrayage, cinq rapports, sélection électrique des vitesses (ES) et marche arrière 2RM/4RM; arbres avant et arrière directs, avec sélecteur 2RM/4RM et différentiel avant à détection de couple Mauvais crédit ou premier achat? Nous pouvons rétablir ou bâtir votre crédit avec une grande variété de plans qui pourront convenir à votre situation financière particulière. Financement rapide et facile avec un des plus haut taux d’approbation. Consultez notre site Web pour accéder à toute l'information, aux disponibilités, aux photos et aux prix les plus à jour. Toute l'information indiquée est valide, mais des erreurs sont possibles. Le prix n’inclut pas les taxes et les frais de service. L'acheteur est responsable de vérifier : la marque, le modèle, les options et la garantie avec le fabricant avant l'achat du véhicule.

Edmundston Honda - Powerhouse
475 rue Victoria, Edmundston, NB, E3V 2K7
Edmundston Honda - Powerhouse
Concessionnaire
Utilise Kijiji depuis février 2014

Contacter l'annonceur

Pour des raisons de sécurité, Kijiji utilise des filtres pour les courriels. En cliquant sur Envoyer un courriel, vous indiquez que vous acceptez nos Conditions d''utilisation et notre Politique de confidentialité.

Suivez nos suggestions relatives à la sécurité pour protéger vos transactions Kijiji du mieux possible.Consultez nos conseils de sécurité

Mes favoris ()

Récemment ajouté: